Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Ons terugbetalings- en retourbeleid geldt voor 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we jou geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin het is ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Helaas kunnen wij ook niet instaan voor datgeen wat in de toekomst gebeurt. Brengt de geplaatste blog of link niet het verwachtte resultaat? Helaas kunnen wij daar weinig aan doen.

Extra niet-retourneerbare artikelen:

Cadeaubonnen

Downloadbare softwareproducten

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restitutie wordt verleend:

Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.

Terugbetalingen

Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij jou een e-mail om jou te laten weten dat wij je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van de terugbetaling.

Als uw terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en binnen een bepaald aantal dagen automatisch gecrediteerd op je creditcard of oorspronkelijke betaalwijze. Dit kan enkele dagen duren.

Neem in acht dat als we het bedrag retourneren, dat wij ook genoodzaakt zijn om de links te verwijderen.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening.

Neem vervolgens contact op met de creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat de terugbetaling officieel is geboekt.

Neem vervolgens contact op met de bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling is geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via: Info@brandboostcompany.nl.

Uitverkoop artikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Ruilen

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@brandboostcompany.nl of info@artikelenkopen.nl en stuur de gewenste informatie mee.

Geschenken

Als het artikel bij aankoop als geschenk is aangemerkt en rechtstreeks naar jou is verzonden, ontvang je voor de waarde van de retourzending een tegoedbon. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je opgestuurd.

Als het artikel bij aankoop niet als cadeau is aangemerkt, of als de gever de bestelling naar zichzelf heeft laten versturen om het later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de gever van het cadeau en zullen zij op de hoogte worden gesteld van jouw retourzending.

Retourzendingen

Om het product te retourneren, dien je het product te mailen naar: info@brandboostcompany.nl.

Je bent verantwoordelijk voor het betalen van eventuele verzendkosten voor het retourneren van het artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van de terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van de drukte op kantoor, kan de tijd waarin we een oplossing hebben variëren.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via info@brandboostcompany.nl voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retourzendingen. Wij nemen dan contact met jou op! Dat kan telefonisch of via de mail zijn.